posilkiabartcatering.pl

Pytania

1. Jak mam się zapisać do kafeterii szkolnej?

Po pierwsze należy skontaktować się z kafeterią i wypełnić formularz, dostaną go Państwo w punkcie wydawczym w szkole lub drogą mailową po kontakcie z biurem. Następnie prosimy o oczekiwanie na kartę kafeterii. Pierwsza karta jest bezpłatna.

2. Do czego potrzebna jest karta kafeterii? Co mam zrobić jeśli ją zgubię?

Każdy chętny ze skorzystania z kafeterii będzie poproszony o okazanie karty podczas dokonywania transakcji w kafeterii. Jeżeli karta została zgubiona, prosimy o jak najszybszy kontakt, wydamy wtedy duplikat. Każda kolejna karta kosztuje 10 zł.

3. Jak mam zalogować sie do systemu internetowego kafeterii?

Aby się zalogować potrzebna jest nazwa użytkownika i hasło. Nazwę użytkownika powinni Państwo otrzymać przy potwierdzeniu zapisania się do kafeterii. Jeśli jej Państwo nie znają prosimy o kontakt z nami. Przy pierwszym logowaniu, pole hasło należy pozostawić puste. System następnie poprosi o ustalenie hasła i powtórzenie go – przynajmniej 6 znaków.

4. Zapomniałem hasła do panelu, jak mogę je odzyskać?

Prosimy o kontakt z nami drogą mailową, ustanowimy nowe hasło.

5. Jak mam wybrać menu dla mojego dziecka?

Rodzice lub opiekunowie zamawiają dla nich posiłki z wyprzedzeniem za pomocą panelu internetowego Abart Catering. Wybierając poszczególne dania deklarują Państwo wybór na cały przyszły tydzień.

6. Od jakiegoś czasu otrzymuję wiadomości o przekroczeniu limitu na koncie w kafeteri, jak mogę to zatrzymać?

Powiadomienia ustaną w momencie uregulowania należności. Płatności można dokonywać gotówką, przy terminalu kasowym, bądź też przelewem na konto:

Informacje do przelewu bankowego

Numer konta

65109018700000000144971264

Beneficjent

Abart Catering Bartłomiej Jermakowicz ul. Puławska 45/155, 05-500 Piaseczno

Tytuł

imię i nazwisko


Nie podajemy żadnej minimalnej kwoty do wpłaty, gdyż Państwo najlepiej są w stanie sami ocenić jakie są potrzeby Państwa dzieci.

7. Wydaje mi się że na koncie mojego dziecka jest jakiś błąd, do kogo mam się z tym zgłosić?

 Prosimy o kontakt z nami i dokładne opisanie zaistniałego problemu.

Serwis stanowi część systemu Itelix iPos CafeteriaCopyright © 2025 Itelix Software Sp. z o.o.
Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu,
ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi.
Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Akceptuję